Lacze do Szwecji i EBONE?

Autor: Artur Pioro (artur_at_thp2.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 14 Jun 1995 - 19:25:17 MET DST

W kolejnym dniu braku lacznosci ze Szwecja ucieszylo mnie zauwazone
przed chwila przyspieszenie lacza do Wiednia. Opoznienie pakietow
wynosi juz ok 800 ms, a nie 1600... Czy to ruch na wieczor zmalal, czy
tez przepustowosc lacza zostala zostala zwiekszona?

Niestety radosc moja trwala niedlugo. Zwlaszcza gdy zauwazylem, ze
pomiedzy Wiedniem a Paryzem tracone jest srednio 70% pakietow! Czy
jest na to jakies bardziej szczegolowe wytlumacznie, poza tym, ze
EBONE jest be?

A tak przy okazji, kiedy mozna sie spodziewc, ze ruszy polaczenie ze
Szwecja?

-- Artur Pioro