Re: (no subject)

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl)
Data: Fri 09 Jun 1995 - 11:09:35 MET DST

Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: wojsyl_at_icm.edu.pl (Wojtek Sylwestrzak) wrote:

: [...]

: >No, X11 jest tez blizej, w http://ftp.icm.edu.pl/pub/X11
: >
: >Ale swoja droga to moze prosciej zamiast install uzyc
: >po prostu cp ?
: >
: >--wojtek

: Na pewno, tylko trzeba najpierw wiedziec co to w ogole jest i gdzie
: tego szukac... Coz, jestem zdecydowanie niezbyt zaawansowanym
: uzytkownikiem Unixa i kompilator, make, install etc. to dla mnie jedna
: kasza, nic nie rozumiem. W DOSie przynajmniej jak mialem .exe to
: wiedzialem co z tym zrobic, a tu... pietnascie kompilatorow, kazdy
: zgodny sam z soba, jakies make'i, yacc'i, installe, niech to cholera.
: Trzeba pieciu lat studiow zeby uruchomic program :(

 a na jakim systemie chcesz to zrobic ??? CO TO ZA UNIX ?!?!

 i czy masz na sciezce /usr/ucb - np na solarisie sa dwa programy install
 i wlasnie /usr/ucb/install to jest to, o co ci chodzi.

                Marcin;)

Marcin Klimowski    | marcin_at_oeto.pk.edu.pl      |    say NO to real jobs !
..it's de facto	>>--| http://www.pk.edu.pl:8001/ |-->> 2 line only sig....