Kompilatory i rozne takie

Autor: GRZEGORZ SAPIJASZKO (SAPI_at_zr.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 08 Jun 1995 - 19:53:23 MET DST

Grzegorz Staniak pisal w odpowiedzi na list Wojtka Sylwestrzaka:

> [...] Coz, jestem zdecydowanie niezbyt zaawansowanym
> uzytkownikiem Unixa i kompilator, make, install etc. to dla mnie jedna
> kasza, nic nie rozumiem. W DOSie przynajmniej jak mialem .exe to
> wiedzialem co z tym zrobic, a tu... pietnascie kompilatorow, kazdy
> zgodny sam z soba, jakies make'i, yacc'i, installe, niech to cholera.
> Trzeba pieciu lat studiow zeby uruchomic program :(

E tam, az tak zle to nie jest, po co zaraz studia w tym kierunku. :-))
Troche samozaparcia, kilka/nascie/dziesiat nie przespanych nocy (bo
kto ma czas w ciagu dnia?) i mozna sie bawic....:-)).

Pozdrawiam i zycze sukcesow.
Grzesiek

* Grzegorz Sapijaszko           e-mail: sapi_at_zr.ita.pwr.wroc.pl      *
* Laser Engineering and Quantum Electronics Group                    *
* Inst. Telecomm. and Acoustic                                       *
* Technical University of Wroclaw           tel: ++48 71 202505      *
* Janiszewskiego 9/11 p. 206                fax: ++48 71 223473      *
* 50-370 Wroclaw, Poland                                             *