(no subject)

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 08 Jun 1995 - 16:12:40 MET DST

Witam,

Mam prosbe - do skompilowania systemu zarzadzania baz danych potrzebny
mi program "install" zgodny z BSD, cokolwiek mialoby to znaczyc.
Probowalem archie, ale informacji o kompatybilnosci nie znajdowalem.
Wiem, ze cos takiego jest rozprowadzane z X11 z MIT, ale do tsx-11.mit.
edu mam transfery rzedu 1 bajt/s, a poza tym nawet jak wejde nie moge
nic znalezc. Gdyby ktos mial cos takiego pod reka, bylbym bardzo
wdzieczny za podrzucenie lub namiary.

TIA,

Grzesiek Staniak
<gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl>