Re: Bajzel w domenach

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 01 Jun 1995 - 18:35:13 MET DST

> Juz to kiedys proponowalem. Jedna uwaga: na rejestracjach tylko 2 pierwsze
> litery oznaczaja woj. Trzecia litera jest dodatkowa. Jako dodatkowe
> wyroznienie rejestracji - po prostu 4 cyfry - to za malo....
>
> A jak ktos ma problem z dekodowaniem / kodowaniem takich adresow:
> to pelny alias....
> Zbigniew Zych

Ale jest cos jeszcze, wyjasnie z najblizszego podworka.

woj. zamojskie jako pierwsza mialy rej. ZAM , a reszte wymoglo zycie.
Dlatego proponowalbym takie okreslenie nazwy regionu.
To samo z lubelskim, LUB , reszta podobnie.

Mysle ze takie skroty mialyby jednak jakis sens. Czyli np. .lub.pl ,
a reszta juz wg. lokalnych wytycznych. Jak ktos sie uprze to niech
sobie wstawia przed nazwa regionu typ hosta, czyli np. .edu.lub.pl
ale mi wydaje sie to zbedne wobec faktu ze ponad 70% hostow kwalifikowalaby
sie jako edu :)
                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | E-Mail: ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |