Newsy w Polsce (wlasciwie ich brak...)

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_maloka.waw.pl)
Data: Sun 28 May 1995 - 21:05:23 MET DST

Czesc wszystkim,
  Czy ktos moglby wyjasnic dlaczego na niektore grupy USENET dociera
tylko czesc artykulow ktore sa do niej wysylane. Tzn. do niedawna
sciagalem newsy z bbs'u w USA a od ok. miesiaca czytam newsy
bezposrednio z news.nask.org.pl. Z interesujacych mnie grup np.
alt.comp.databases.xbase.clipper do news.nask dociera ok. 10-30%
artykulow dostepnych bezposrednio w USA. Dla grupy comp.lang.clipper
jest troche lepiej bo dociera prawie 90% artykulow.
  Z tego co wiem jednym z powodow utworzenia grupy comp.lang.clipper
byla slaba propagacja artykulow w grupie alt...clipper sadzilem jednak
ze dotyczy to czasu przesylania artykulow a nie ich dostepnosci w
ogole (w grupie alt....clipper nie pojawiaja sie nawet niektore
artykuly wyslane z Europy). Artykuly wyslane z news.nask docieraja bez
problemow do USA.
    Czy jest to zjawisko normalne i z czego ono wynika?

Dzieki za odpowiedz.
rycho
r(ycho)GLAB | rglab_at_maloka.waw.pl | Warsaw, Poland