Re: Bajzel w domenach

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 26 May 1995 - 18:48:40 MET DST

mark_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Marek Kuchciak) wrote:

>Moze nie *.provider.pl, ale np. *.provider1.wroc.pl, *.provider2.gda.pl -
>w zaleznosci gdzie provider ma lokalny wezel. Przeciez chyba nikt nie bedzie
>kupowal uslug w Warszawie, mieszkajac w Gdansku czy Wroclawiu.

Dlaczego? Domena nie musi byc geograficznie ograniczona
(w przeciwienstwie do numerow IP - to nimi posluguja sie routery).

Jesli prawidlowo wpisac dane do normalnego i odwrotnego DNS-u,
moja maszyna bedzie np. w domenie uci.agh.edu.pl. Szymon z AGH musialby
wpisac to do normalnego DNS (nazwa->IP) a ja odwrotnego (IP->nazwa).

Dzialalo by bez problemow.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland