krj - dziala :-)

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 May 1995 - 18:18:22 MET DST

Coz, chcialem tylko powiedziec ze udalo mi sie pojechac do Poznania
i z Powrotem (z Krakowa) korzystajac z informacji podanych przez krj,
i nawet calkiem milo sie jechalo (przesiadki byly dopasowane wrecz
idelanie). Zeby sie autorzy przypadkiem nie poczuli za dobrze, to
wspomne ze jak przegladalem polaczenia Krakow-Warszawa, to mi wyswietlil
jeden pociag ktory jechal... 26 godzin :-) Jakos tak ze wyjezdzalo
sie we wtorek ok. 23 a przyjezdzalo do Warszawy o 1-szej w czwartek.
I to nie bylo tak ze glupi blad typu o jeden dzien za duzo, bo jak
sie odjelo 24h to wychodzilo grubo ponizej najszybszego IC na tej
linii...

--
Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND