Nazwy hostow, Bylo Re: GazWyb

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Thu 25 May 1995 - 17:02:59 MET DST

> From: yskarock_at_cyf-kr.edu.pl (Piotr Karocki)
>
> Sam zreszta korzystasz z:
> a jestem przekonany, ze fizyczna nazwa komputera brzmi zupelnie inaczej.
>
> Wiec to, ze ftp == lajkonik, to normalne (przynajmniej IMHO).
>
> A istnienie Cyfronetu zarowno w edu.pl jak i krakow.pl - coz, chcemy byc powszechnie znani :)

    Alez ja nie czepiam sie do ftp.*, chodzilo mi o rozne nazwy tej samej
    domeny - jesli zapamietam tylko fragment nazwy i przeszukuje liste
    adresowa, w ktorej ta domena jest akurat pod innym aliasem to nie
    znajde jej ! Mozna oczywiscie wszedzie umieszczac komplet aliasow,
    ale nie jest to praktyczne - trudno cos takiego aktualizowac.

    Dzisiaj przyszlo mi do glowy zajrzec na strone WWW Telewizji Polskiej.
    Probowalem po kolei: www.tvp.com.pl, www.tvp.pl, www.tvp.org.pl
    i nic, a kiedys tam bylem! Musialem zajrzec do Polskich Zasobow
    Sieciowych (lokalny plik - sciganiety dosyc dawno) i znalazlem tam
    adres: http://linx.tvp.com.pl - nazwa domenowa zupelnie sluszna,
    ale host ? Dlugo musialbym zgadywac, zeby sobie to przypomniec.

 Slawomir Mateuszczyk, student       E-Mail: slaw_at_soi.riviera.pw.edu.pl
 Warsaw University of Technology             Finger me for my PGP key
 Dept. of Electronic & Computer Science
 Institute of Control and Computational Engineering      *** POLAND ***
    Slaw's URL