Re: Rozklad jazdy pociagow juz dostepny

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 23 May 1995 - 12:47:04 MET DST

Witold Jurczyk (wjur_at_pg.gda.pl) wrote:

: Na komputerze mars.pg.gda.pl zainstalowanym w Osrodku Informatycznym
: Politechniki Gdanskiej zostal eksperymentalnie udostepniony Komputerowy
: Rozklad Jazdy (krj) pociagow PKP.

Gratulacje! ;-)

: System w tej chwili wyswietla znaki polskie w standardzie mazowii.

Jak rany, ale to co do mnie dochodzi to nijak nie jest mazovia...

Np: /l ma kod 198, /a 229, /n 241.... Czy ja mam cos pokopane,
czy moze jednak blad jest gdzies w Gdansku?

--
Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND