Re: Bajzel w domenach

Autor: Piotr Piesik (piesik_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 23 May 1995 - 11:00:17 MET DST

> W wielu miastach takie uzgodnienia powstaly i w wiekszosci miast sa tylko
> domeny regionalne (np. Wroclaw, Lodz, Poznan) mimo, ze wczesniej bylo zupelnie
> dowolnie. Wyjatkami sa tu Warszawa i Krakow, gdzie domeny powstawaly
> najwczesniej bez zadnych regol i teraz jest to strasznie trodno odkrecic.
> W zwiazku z tym, ze istnieja w Polsce (przynajmniej) dwa systemy nazewnictwa
> klient rejetrujacy nowa domene ma wybor miedzy nimi, a ja nie moge mu
> odmowic (moge tylko sugerowac wybor). Gdybysmy wspolnie ustalili jeden
> [...]

Irek

.poznan.pl
.poz.edu.pl

Po prostu dostaje wscieklizny jak to widze.
KTO do tego dopuscil? Klienci, ktorzy tak chcieli?
Jestem za tym, zeby klienci nie mieli nic do chcenia.
Jesli NASK potrzebuje do tego jakichs ogolno-uzytkownikowych
ustalen (referendum czy jak?) to moze zrobmy takie referendum,
zamiast p... o wyzszosci jednej przegladarki WWW nad druga.

Piotr Piesik