Re: GazWyb

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 22 May 1995 - 13:06:31 MET DST

Artur Jaroszek <artur_at_mimuw.edu.pl> wrote:
>Przepraszam ale cos jest tu grubo NIE TAK!!!
>Kto decyduje o domenach w *.pl ?
>Czy staff GazWyba skladajacy sie ze studentow ? Czy tez NASK ?
>A moze jutro powstanie domena kiosk-nr-15.pl
>Mysle ze jednak ludzie rozsadni obudza sie i za pare dni dowiemy sie ze
>gazeta.pl zmieniono na gazwyb.com.pl kub gazwyb.waw.pl bo nawet samo

Sadze, ze jednak istniejacych juz nazw (jakkolwiek glupich) nie powinno
sie zmieniac bez ISTOTNEGO powodu. Istotnym powodem jest dla mnie np.
naruszenie czyjejs prawnie chronionej nazwy (np. slynna sprawa o domene
mtv.com). W tym wypadku stalo sie i juz. Jesli NASK uwaza, ze moze
dowolnie bezladnie nadawac nazwy domen to jego problem. Poniewaz nikt tam
i tak nigdy na listy nie odpowiada i tak nic z tym nie zrobimy :-(

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland