Re: FAX Gateway

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_papaja.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 19 May 1995 - 23:04:27 MET DST

[A propos wysylania emaila na serwer faksowy, ktory wysyla tresc
listu dalej na podany numer faksem wlasnie]

[...]
> A ja mam inna propozycje (chociaz to raczej nadaje sie na liste
> polip_at_man.lodz.pl - wysylam tam kopie): moze tak znalazlaby sie grupa osob
> chetnych do zalozenia serwerow TPC w paru miastach Polski?

A znasz taka instytucje, ktora z wlasnej kiesy bedzie z checia wysylanie
takich faksow finansowac? Ja wiem, ze "rozmowy" miejscowe takie bardzo
drogie nie sa, ale wystarczy 10 faksow dziennie i juz masz prawie 500
tys. zlotych (starych) na rachunku...

Z drugiej strony, idea warta jest chyba zainteresowania, w koncu
pare(nascie? dziesiat?) faksow jest takze np. na liniach wewnetrznych
PWr, a dzwonienie po wewnetrznych nie kosztuje...

> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Tomek

--
 _________  Tomasz R. Surmacz * ---- * http://www.ict.pwr.wroc.pl/~tsurmacz/
(_   _' __) Institute of Engineering Cybernetics, * tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ Snail-mail:  ul. Janiszewskiego 11/17,  50-372  Wroclaw,  Poland