Re: gazeta.pl

Autor: Sebastian Bar (SEBA_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Fri 19 May 1995 - 20:10:38 MET DST

>Wlasnie sobie obejrzalem serwer WWW gazety wyborczej.
>Pieknie-fajnie, ale czemu on ma adres www.gazeta.pl?!?

 Sprawa wynikla jakies pare miesiecy temu. Trzeba bylo zadecydowac
jak nazwiemy nasza domene. Osobiscie krzyczalem, blagalem itp. itd.
aby bylo gazeta.com.pl (to brzmi nawet dumnie), ale wsrod ludzi,
ktorzy mogli zadecydowac o nazwie domeny byli ludzie majacy do
czynienia z Unix'em i Internet'em w zasadzie niewiele (bo coz moze
zrobic 4-tygodniowy kurs Unix'a). Potem zrobilo sie glosowanie (a
jakze !!) no i wyszlo dokladnie tak jak to bywa we wszelkich
systemach demokratycznych - bez sensu, ale krotko.

> Ryszard Mikke
>
>A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki
>--
>#include <disclaimer.h>
>Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.
>The opinions above are NOT NECESSARILY the opinions of my employer

 Moje opinie na pewno nie zgadzaja sie z opiniami mojego pracodawcy.