Prosze o pomoc z polaczeniem w Krakowie.

Autor: Witold Chudzio (stud120_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 17 May 1995 - 17:45:50 MET DST

[ Article crossposted from soc.culture.polish ]
[ Author was Jussi Rosti (jrosti_at_cc.helsinki.fi) ]
[ Posted on 16 May 1995 14:37:33 +0300 ]

Jestem studentem z jezyka polskiego i mieszkam w Helsinkach w Finlandii.
Bede w Krakowie od 3-go lipca do 14-go sierpnia na kurs letni jezyka
polskiego na UJ.

Czy ktos w Krakowie bylby w stanie umozliwic mi dostep do jakiegos
konta pare razow tylko po to abym mogl sie polaczyc (rlogin albo telnet)
z moim kontem i odpowiedziec na wazna poczte?

Jesliby ktos wie jakis komputer w Krakowie, na ktory mozna logowac jak
"guest", to byloby jeszcze lepiej.

Z gory bardzo dziekuje za pomoc,
Jussi

Jussi.Rosti_at_Helsinki.FI                  http://www.helsinki.fi/~jrosti/
  |Witold Chudzio  student III roku informatyki Politechniki Wroc.    |
  |e-mail&finger :                  | Nie ma kobiet brzydkich.        |
  | stud120_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl    | Sa tylko leniwe.                |
  | witek_at_i17linuxa.ists.pwr.wroc.pl|                Helena Rubinstein|
  | chudzio_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl     |                                 |
  | IRC: Wiciu                      |                                 |