GNU Finger

Autor: Marek Wierzbinski (zap_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 10 May 1995 - 13:28:11 MET DST

  Witam !!!

nie bede sie moze zbytnio rozpisywal i przejde do sedna sprawy...
mam malutki problem z GNU Fingerem...w zasadzie do konca nie wiem
czy on powinien tak dzialac czy ja cos zle robie...nie bede moze
pisal na czym moj problem polega tylko prosilbym o kontak (adres
ponizej) kazdej osoby, ktora chetnie podzielilaby sie swoimi
doswiadzeniami w tej materii.
I tak, zeby jakos to optymistycznie zakonczyc: heeeeeeeelp

Marek
zap_at_mat.uni.torun.pl