Re: Juz wiem, co trzeba o DNS, ale...

Autor: Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_mofnet.gov.pl)
Data: Sat 29 Apr 1995 - 12:38:20 MET DST

Przede wszystkim dzieki za informacje. I za cierpliwosc,
w koncu jak nie bardzo wiedzialem, po co sa te dziwne napisy w
cache.root i nie wiedzialem, skad nameserver wie, gdzie
szukac informacji spoza domeny, to moglem jedno z drugim
skojarzyc... :-)

Ale jest inna sprawa:

Jerzy Pawlus:

> Wydawalo mi sie, ze obnizyc :-)
>
> Jurek

Otoz w moim postingu bylo rzeczywiscie napisane,
ze obnizyc. Albo Jurek zrobil sobie taki wyjatkowo glupi dowcip,
zmieniajac tresc mojego postingu (nie sadze), albo zostalo to
zamienione gdzies po drodze, a to smierdzi na mile falszowaniem
listow. Chcialbym wiedziec, kto jeszcze dostal taki zmieniony posting,
kiedy go przeczytal i z jakiego newsservera (czy moze listserva).
Prosze o odpowiedzi mailem...

                                 Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

--
#include <disclaimer.h>
Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.