Re: Jeszcze o DNS

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 28 Apr 1995 - 14:15:21 MET DST

On Wed, 26 Apr 1995, Ryszard Korwin-Mikke wrote:

> VTAM!
> Powiedzcie mi, o guru, skad nameserver wie, kogo pytac
> o adresy spoza swojej domeny? Tzn dla takiej domeny,
> dla ktorej on sam nie jest nameserverem?
> Nie moge tego za [...] znalezc w manualu i, jak dotychczas,
> nie udalo mi sie tego wyluskac z RFC...
> Ryszard Mikke

o ile ja sie doczytalem to nameserver sie laczy z nameserverem nadrzednym
jak np. bilbo.nask.org.pl ktory zna inne nameservery wlaczajac w to
nadrzedne (poza krajem) i podrzedne (w kraju) i tam zostaje skierowany do
odpowiedniego nameservera :). chociaz to nie jest chyba do konca
prawdziwe bo gdy zmienilismy nazwe servera to czesc serverow widziala
nowa nazwe a czesc stara... wiec nie wiem jak to jest do konca... gdyby
bylo jak mowilem na poczatku to nie powinno byc takich problemow a
jak nie jest... no to tez nie wiem i sie przylaczam do sluchania
odpowiedzi na pytanie Ryszarda
a ja bym chcial sie dowiedziec jesli mozna :) jak jest po zmianie nazwy
servera... trzeba gdzies to wyslac czy nie? bo jezeli nameservery same od
czasu do czasu sobie przegladaja i uaktualniaja informacje to ile wynosi
ten czas?

--
Piotr Kucharski
chopin_at_sgh.waw.pl