Re: Archie i Prospero v5.0

Autor: Waldemar Zurowski (bilbo_at_ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Apr 1995 - 14:21:39 MET DST

In article 9t4_at_parnas.mimuw.edu.pl, wojsyl_at_laguna.icm.edu.pl (Wojtek Sylwestrzak) writes:
>To jest wyjasnienie od autorow archie 3.3:
>
> After looking at the code and talking to Alan, the message
>that is sent to the client should not be present. i.e. it should be
>removed from the source code. It was put long time ago when the developpers
>started working on that version of the Prospero server. There are no
>differences for Archie queries.
>
>Czyli twierdza, ze nie nalezy sie przejmowac ... ;-)
>
>--wojtek

  Czyli niby co? To ja mam pogrzebac w cliencie? Czy ktos w ICM (czyli Ty?)
masz pogrzebac w zrodlach serwera? Przynam sie, ze ta pierwsza
wersja jest ciekawsza, bo od reki zalatwilaby sprawe komunikatu
od wszystkich serwerow :)

    Bilbo

PS. Eh - nie ma to jak POLIP :) Tu sie zawsze znajdzie odpowiedz
na nurtujace czlowieka pytanie!
    BB

---
In real : Waldemar Zurowski
IRC     : Bilbotje (too many  Bilbos overthere ;))
WWW     : http://www.ci.pwr.wroc.pl/~bilbo/
Email   : bilbo_at_ci.pwr.wroc.pl