Re: studenckie problemy z dostepem do internetu

Autor: Jerzy Pankiewicz (pankiewicz_at_sun1000.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Apr 1995 - 09:01:13 MET DST

Lech Borkowski (lbs_at_phys.ufl.edu) wrote:

: W zwiazku ze studenckimi problemami na Politechnice Wroclawskiej
: z dostepem do internetu i problemami z finansowaniem
: tegoz dostepu mam proste pytanie:

Nie wiem, czy wewnetrzne problemy PWr sa interesujace dla ludzi
w calej Polsce. Moze przeniesc te dyskusje na wewnetrzna liste?

Ale skoro zaczeto - niestety nie czytalem oryginalnego postingu -
ok. 100 studentow dostalo konta na MicroVaxie, wiec czy
rzeczywiscie jakis problem istnieje? Byli to prawie wszyscy,
ktorzy sie zglosili. Ograniczamy dostep tylko studentom,
ktorzy juz maja konta na innych komputerach. Nagminne jest
uzywanie Internetu do IRC i na oko bynajmniej nie do spraw naukowych.
Dla porownania - na jednym z uniwersytetow brytyjskich dostep
do Janetu za zgoda dziekana.
Studenci jako administratorzy imponuja zaangazowaniem, bywaja
natomiast problemy ze wspolpraca z nimi.
Jedna z przyczyn problemow z Newsami na PWr byly wielokrotne awarie dysku.
Wczoraj dysk zamontowano, mam nadzieje, ze po raz ostatni.
                        Jerzy Pankiewicz