Re: Administrator Systemu czy Krol... ?

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 22 Apr 1995 - 11:16:50 MET DST

Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:
: Artur Jaroszek wrote:
: >
: > Witam,
: >
: > Wiosna, sloneczko swieci, roznym ludziom rozne rzeczy do glowy
: > przychodza... A ja sie zastanawiam jak bym zareagowal gdybym np. po
: > przyjsciu w taki ladny dzien do pracy i jak co dzien zalogowaniu sie ...
: > przeczytal:

: [Stuff deleted]

: > A moze wlasnie to ja sie myle ? Moze wlasnie tak ma byc na uczelni ?
: > Hmmm ... bardzo prosze o opinie ?
: > Z niepokojem oczekujacy nastepnych Swiat
: > Artur

: Coz.. gdyby glupota mogla latac, to ten XXXXXX YYYYY bylby bezsprzecznie
: pierwszym polskim kosmonauta orbitujacym bez skafandra. :)

: Coz pozostaje... jak sie czyta to, co nam tu zacytowales, to po prostu
: wszystko opada i nawet trudnoi wyczuc, czy plakac, czy sie smiac, czy tez
: wziac siekiere... i "wziac sprawy w swoje rece" jak to zwykl mawiac pewien
: publicznie znany ,,geniusz''. Po prostu zenujace. Mozesz przekazac temu
: adminowi ode mnie, ze winien sie udac do dobrego specjalisty (ortopedy)
: poniewaz na leczenie psychiatryczne jest juz o wiele za pozno.

: Pozdrawiam,
: -Krzysio

I kto to mowi?! Nie wiem czy Krzysiu pamietasz dyskusje jaka kiedys rozpetalem
(nie do konca celowo) odnosnie blokowania dostepu do finger'a na hebe?
Potem sie okazalo ze nie mialem racji, bo faktycznie miales powody
zeby to zrobic. A moze (jak to juz tutaj kilka osob napisalo) ten
administrator tez ma powody zeby ograniczac uzycie tych programow?
Bo mu sie np. system wyklada z braku pamieci... I probowal najpierw to
ograniczyc programowo, ale w koncu stwierdzil ze nie da rady (coz,
nie kazdy zna sie dobrze na unix'ie), bo np. ludzie sobie zaczeli
przynosic i kompilowac programy na swoich kontach, wiec sie wreszcie
zwrocil do nich w tym komunikacie. A jedyne co mu na pewno mozna zarzucic,
to ze nie wyjasnil przyczyn tych ograniczen, tylko napisal ze nie wolno...

Ale wysylac czlowieka na leczenie psychiatryczne wiedzac tylko tyle
ile wynika z tego komunikatu, to chyba troche za duzo...

Ja nie bronie tego czlowieka, tylko zanim cos powiem na jego temat
chcialbym najpierw poznac tez jego wersje...

Kaz

--
Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND