Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_crab.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 17:17:40 MET DST

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:

> Piotr> Moim zdaniem winnym wlamania jest glownie wlasciciel konta i
> Piotr> lokalny admin, a nie wlamywacz. Czasem (ale tylko czasem)
> Piotr> producent systemu. Ale na pewno nie wlamywacz.

> Rece i nogi opadaja.
> Czy do wlamywaczy takich zwyklych tez to sie stosuje? Znaczy,
> zwalniasz mnie od odpowiedzialnosci, jak sie do ciebie wlamie i
> okradne?

No dobrze, ale ustawienie anon ftp tak, zeby byle kto nie mogl tam tworzyc
jakis dziwnych katalogow to jest rzecz _elementarna_, i jak ktos tego nie
umie, to niech sie lepiej za to nie zabiera.

Ja bym sie na miejscu Pana Piskozuba wstydzil swojego lamerstwa i nie trabil
o nim na cala Polske.

--
                               73 de Andy SP5WCA