Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 13:25:27 MET DST

wojsyl_at_laguna.icm.edu.pl (Wojtek Sylwestrzak) wrote:

>Bez przesady. Coz to za atak :-))

Nie chcialem dawac piratom zadnych rad, tu niestety nie da sie
tego uniknaca jesli mam przestrzec przed takimi tekstami.

Gdybym ja byl kandydatem na pirata czytal bym zachlannie dyskusje
takie jak ta i notowal kto wypowiada sie za poblazliwoscia.
Atakowal bym (podtrzymuje ten termin) tylko takich, ktozy nie
uwazaja tego za powazny wystepek. W razie czego moglbym przynajmniej
liczyc na poblazliwosc.

Co prawda w tym przypadku nie wiem czy mam do czynienia z
administratorem czy z tylko uzytkownikiem.

Nastepni chetni do zaproszenia takich gosci: zglaszajcie sie szybko.

No dosc zartow. Ja w kazdym razie postaram sie zwiekszyc czujnosc i
zabezpieczenia. A w przypadku nastepnego ataku nie bede juz prosil
o poblazliwe potraktowanie. Szczegolnie jesli zostanie przeprowadzony
bardziej fachowo niz ten ostatni.

Tak wiec radze wybrac sobie inny cel ataku (to nie do przedmowcy,
rzecz oczywista).

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl
http://www.iopan.gda.pl/jacek.html