Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 09:56:16 MET DST

Stanislaw Polak (polak_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
> Ostatnio zglosilo sie do mnie kilku studentow, ze ktos wlamal sie na ich
> konto. Sprawdzilem i okazalo sie ze ktos ... z Lublina (nie podaje nazwy hosta)
> wszedl na te konta i przywlaszczyl sobie. Czy niektorzy "uzytkownicy" z Lublina
> mogliby sie sie zajac czyms bardziej konkretnym, a nie wlamywaniem sie do
> innych systemow ?

To wszystko z nudow... Obawiam sie, ze bez grozby najmniejszych chocby
sankcji (ale istotnie wiekszych niz blokada konta na miesiac) malo ktorego
da sie przekonac zeby zajal sie czyms innym.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec