Re: Administrator Systemu czy Krol... ?

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Thu 20 Apr 1995 - 17:11:38 MET DST

> [ Mnostwo okropnosci wyciete, zeby nie przekroczyc limitu dysku :-) ]
>
> A moze wlasnie to ja sie myle ? Moze wlasnie tak ma byc na uczelni ?
>Hmmm ... bardzo prosze o opinie ?

Well, wydaje mi sie ze nikt z nas nie moze wydac rozsadnej opinii na podstawie
tego mailu - kluczowym jest pytanie DLACZEGO wprowadzono takie ograniczenia.
Do tego trzeba by znac takie rzeczy jak liczbe uzytkownikow, pojemosc systemu
(dyski, CPU, pamiec), przewazajacy 'gatunek' uzytkownika, a nawet do czego
maszyna zostala przede wszystkim kupiona i kto za nia zaplacil (bo zakladam,
ze skoro to na uniwersytecie, to uzytkownicy nie placa za konta).

To moze byc glupota i zadza wladzy, a moze byc bardzo dobrze uzasadnione
postepowanie. Zalezy...

JMP