Re: Polskie literki w poczcie (bylo Re: PINE ?)

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Sun 16 Apr 1995 - 15:32:21 MET DST

A> Szkoda bo wysylanie 8-bitowego ASCII jest o wiele bardziej
A> naturalne niz mimizacja wszelkiej e-mailowej dzialalnosci...

Nie ma takiego zwierza. ASCII jest 7-bitowe. Kropka.

Nie ma nic gorszego, niz mail z uzyciem 8-bitowego zestawu znakow, bez
podania, o ktory zestaw chodzi. Samo przejscie na 8-bit-clean SMTP nic
by tu nie zalatwilo, nawet jesli byloby mozliwe na wszystkich
komputerach w Polsce, a o ile mi wiadomo, nie jest (tak, tak, cialge
sa takie maszyny, ktore uzywaja EBCDIC albo innych dziwactw...).

Trzeba sie przestawic na MIME i juz.

  MJ