Kaklko - TAK!

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl)
Data: Wed 05 Apr 1995 - 09:55:55 MET DST

Andrzej Gorbiel wrote:

>Poniewaz obaj panowie, co nie trawia: mnie, GW i Windows (kolejnosc dowolna)
>mieszkaja w Lublinie:
> krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl (Krzysztof Mlynarski)
> KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski)
>miescie, gdzie mam paru przyjaciol, ktorych poznalem kiedys zderzywszy sie
>z nimi (niestety doslownie) na Mazurach; proponuje:
>
> przy najblizszej okazji spotkac sie nad tym Waszym jeziorkiem i wypic
> za zdrowie Warp, Windows'2000 oraz za to, ze mamy z czego wybierac.
> [...]

A to jest nawet niezly pomysl ogolnie - takie spotkanie nad jeziorkiem. I
niekoniecznie na Pana koszt, Panie Andrzeju!

Jestem za. Windows tez sa potrzebne, zeby mozna bylo golym okiem zobaczyc
jak mozna skopac system operacyjny. Mysle, ze pod takim zastrzezeniem nawet
najwiekszy wrog tego produktu dla sekretarek wzniesie toast kakalkiem.

--
                               73 de Andy SP5WCA