Re: Postscript > ASCII ?

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Tue 04 Apr 1995 - 16:38:45 MET DST

> Gdzie mozna zdobyc a2ps ????
>Czy mozna przy pomocy tego rowniez przegladac pliki postscriptowe ??
>( a jesli nie, to czego innego mozna uzyc ??? - bardzo zalezy mi na odpowie-
>dzi, poniewaz mam tylko programik do wydrukow, a drukowanie dokumentacji
>ktore maja po 100 stron i wiecej nie jest zby przyjemne ani oplacalne ;))

Hmmm... Jak ja pamietam, to a2ps sluzyl do czegos wrecz odwrotnego
(ASCII => postscript, jak sama nazwa wskazuje). Moze jestem i 'do tylu',
ale podejrzewam raczej, ze ten kto Ci odpowiedzial nie zrozumial po prostu
pytania.

Do przegladania plikow postscriptowych sluzy ghostview, do dostania w
kazdym znajomym archiwum :-) Zrobienie ASCII z postscripta to w ogolnosci
bardzo trudny task, niewatpliwie sa programy ktore to umieja, ale mam
watpliwosci czy naprawde Ci to potrzebne.

JMP