Re: dla kogo ta dyskusja /i inne/

Autor: A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 1995 - 00:01:27 MET DST

Dariusz Torun (polishemb_at_dial.eunet.ch) wrote:

: prosze, aby pan G. wypisal ze 3-4 slabe strony /cienkosci/ ''swego'' Win-a 95
:
OK. Ostatnia beta nie dziala od prima aprlis i do tego robi selfdestruction.
User interface ma powazna wade - nie da sie przejsc na desktop, na ktorym
sa przydatne przyspieszacze (podobno zerzniete z OSa). File system jest
kiepski, bo to FAT tyle, ze katalogi zapisywane na kilku starych
rekordach.

: a pan KM analogicznie wypowiedzial sie o minusach ''swego'' Warp-a.

: to Konkretne zarzuty /w sieci mozna/ : kto wzial, za co, od kogo,kto puszcza
: lewizne w prasie,
: kto jest ''prosta-tutka" i dlaczego.
:
Pozwole to sobie wyjasnic, bo faktycznie zaczelismy grypsowac.
Otoz dawno temu Pawel Wimmer napisal w Enterze (miesiecznik Lupusa)
felieton zatytulowany "Prostytutki". Wspominal tam o _kolegach_,
ktorzy przychodza to firm i mowia: "napisze dobrze o tym nowym
dysku za 20 m szl, jesli mi go dacie <<do testowania>>".

Nie wiem, kto wzial. Wiem, ze w GW nigdy nie bylo, ani testow dyskow,
ani tych "kolegow". Dlatego uznalem sugestie za niestosowna.

Wspomnialem rowniez nieco podobny (co do problemu) felieton p. Lakomego
z ComputerWord (tygodnik IDG). Takze pisal o "kolegach". Tez raczej
o swoich.

Jesli ciekawe - ochotnicy ze skanerem, tekstami i OCRem - wystap!

: Czekajac na KOnkrety

: Ze spokoine Szwajcarii Pozdrawiam Rozgoraczkowanych

: Dariusz T.
: Dariusz Torun - Berno - Szwajcaria

-- ,
Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>
Gazeta Wyb*rcza Oddz. Katowice, (++48-32)512-130 ext.225, fax (++48-32)512-472