Re: Routing do Lublina

Autor: Piotr Orlinski (orlinski_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 Mar 1995 - 14:31:13 MET DST

Jerzy Kedra (jxa_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: > : > Tak czy owak podobne sytuacje wynikaja z faktu puszczenia routingu
: > : > dynamicznego w sieci o topologii gwiazdy. Kiedys slyszalem o jakims laczu
: > : > Lublin - Krakow, bodajze przez Rzeszow, ale nie wiem, czy ktos moze
: > : > potwierdzic takie pogloski?
: > : A na mapce polaczen gdzies w http://www.nask.org.pl
: > : nie ma tego lacza? Tak mi sie cos wydaje, ze Krakow ma wlasnie lacze
: > : do Rzeszowa.... A co dalej to nie wiem....

Internet do Rzeszowa jest prawdopodobnie puszczony na POLPAK'u.
Jedna z uczelni rzeszowskich jest podlaczona do Krakowa, a druga
do UMCS w Lublinie.
Obecnie jest polozony swiatlowod Rzeszow -Mielec -Tarnobrzeg- Ostrowiec
Swietokrzyski -linia Polnoc Poludnie, lecz na razie brak urzadzen
teletransmisyjnych.
Lacznosc Rzeszowa jest prawdopodobnie prowadzona po laczu 9600 kbps do
Lublina.

Orlinski Piotr