Re: POLIRC

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 22 Mar 1995 - 18:34:45 MET

Zbigniew> Mnie tez sie nie chcialo ... pamietaj, ten protokol byl
Zbigniew> tworzony kilka lat temu.

Zaraz, zaraz. To dziala tak, ze servery przekazuja miedzy soba
_wszystkie_ 'signon'y, 'signoff'y, 'mode changes', 'topic changes'
etc. Natomiast sama tresc rozmow na kanale #xxx przekazywan jest tylko
do serverow, na ktorych sa ludzie rozmawiajacy w danej chwili na tym
kanale.

Jak ostatnio sprawdzalem (jesienia) w 'duzym' irc, to ruch
server-server byl okolo 50 razy wiekszy niz klient-server. Dla sieci
zlozonej z kilku tylko serveorw proporcje na pewno sa inne.

   MJ