Re: Kto chce niech gada

Autor: Jerzy Pawlus (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 21 Mar 1995 - 10:43:32 MET

> Mam dostep do SUN SPARCstation LX z mikrofonem i dobrym dzwiekiem .
> Tylko co musze zrobic , aby cos takiego uzywac ???
>
> --
> \,`/ / Pulapa Krzysztof , Politechnika Krakowska

   Jezeli chodzi o prosta dwuosobowa komunikacje to wystarczy sciagnac
   vat z ftp.ee.lbl.gov i uruchomic.

   Natomiast jezeli chce sie uzyskac dostep do MBONE to najlepiej zaczac
   od ftp.isi.edu/mbone/faq.txt
   Skonfigurowac IP Multicasting i uruchomic przynajmniej vat i sd.

Jurek

P.S. Jezeli nie bede odpowiadal przez najblizsze kilka dni to oznacza,
     ze zmogla mnie grypa.