Re: Kto chce niech gada

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Sat 18 Mar 1995 - 02:43:24 MET

Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl) wrote:
> Na reflektorze 148.81.140.4 mozna teraz pogadac z Rafalem Maszkowskim
> i Mackiem Uhligiem.
..no i z Jackiem. Bardzo milo sie gadalo, chociaz chwilami utykalo w
ciasnej sieci USl. Jacek pokazal mi Palac Kultury (dawno nie bylem w W.
i sie stesknilem), siebie i studentke, a ja niestety tylko swojego gifa.
Wieczorem udalo mi sie tez porozmawiac, juz nie przez reflektor, wizyjnie
i fonicznie, z Krzysiem. Mimo, ze CTH-UMCS to w zasadzie przynajmniej
z pol Mbps transmisja sie mocno zacinala.

Do pogaduszek bede teraz dostepny wieczorami i w weekend dzieki Szymonowi,
ktory opisal mi dziurki w gniazdku audio Sparca.

Zalozylem liste mbone_at_pdi.lodz.pl (nazwa bardzo na wyrost bo zaden z nas
nie laczyl sie przez multicasting) dla dyskutowania konfiguracji programow
i wysylania zawiadomien o tym, ze ktos zamierza sie pojawic na reflektorze
u Jacka. Subskrypcja nastepuje poprzez wyslanie dowolnego tekstu na adres
listy.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec