Re: Finger - connection refused

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Wed 15 Mar 1995 - 17:03:54 MET

>Ja znam SysAdma'a, ktory namawia swoich juzusiow do stosowania NcFTP, a
>nastepnie studiuje w logach kto, co i skad sciagal. On jest jednak
>merytorycznie bardzo kompetentny.

Taka dzialanosc nie musi byc od razu jednoznacznie godna potepienia -
jezeli robi to po to zeby zmniejszyc ruch w sieci (np. przez wykrycie co
ludzie czesto sciagaja i sprowdzic to na lokalny dysk, albo zeby doedukowac
ludzi ktorzy nie znalezli bliskich mirrorow i ciagna megabajty zza oceanu)
- to jest to godna pochwaly gorliwosc :-)

JMP