Re: Deslogin-1.3 Now Available (fwd)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Sun 12 Mar 1995 - 20:14:56 MET

Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:
> OK. Teraz: jesli nie wolno "wywiezc" z USA, to czy jesli robi tam ftp ktos z
> Europy, to tez jest to wywiezienie z USA? A jesli tak, to jesli robi to np.
> z publicznego PC w pracowni studenckiej, to jak beda go scigac (oraz czy
> maja prawo - przeciez federalne przepisy USA nie dzialaja poza jego
> granicami)?

Chyba nie beda, tyle ze ogranicza sie mozliwosci uprawiania turystyki,
ale to juz amerykanow strata.

> A jesli tak, to co z ludzmi, ktorzy uzywaja programow typu Crack,
> KillerCracker itd. (O Linux'ie nie wspomne).

Crack jest pochodzenia angielskiego, a Linux finskiego. Nie wiem tylko
jak jest w takim wypadku z wwozeniem do USA.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec