Re: batchftp potrzebny

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl)
Data: Thu 09 Mar 1995 - 19:49:19 MET

Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:
: Grzegorz Mielcarek wrote:
: >
: > Czesc Polip'owcy,
: >
: > ostatnio mam problemy ze sciagnieciem czegokolwiek, bo nasze skromne lacze
: > (9600) jest tak obciazone, ze nic praktycznie nie chce przejsc w rozsadnym
: > czasie. A wszystko to za sprawa "szaranczy", jak ktora nauczyla sie ftp'owac
: > to non stop cos "ciagnie". Moze ktos mi poradzi, gdzie ja moge znalezc
{deleted.......}

: Zanim zaczniesz sie bawic batchftp, polecam zwykle ftp -v i plik opisujacy
: co ma byc i skad sciagniete. Podobnie dziala tez ncftp. Wiecej informacji:
: man ftp
: man ncftp

Krzysiu - odeslanie kogos do takiego manuala jak ktos ma 9600 jest bez sensu.
batchftp jest w tym wypadku jedynym rozsadnym wyjsciem - sam mialem ten problem
przez kilka(nascie) miesiecy.

Grzesiu - jesli jestes adminem na swoim routerze, to przeciez zawsze mozesz w
okreslonych godzinach blokowac na routerze wychodzace ftp, z wyjatkiem np.
twojej maszyny. Metoda faszystowska, ale jak sie ma 9600 to jest to jedyne
rozsadne wyjscie, to tez z autopsji.

                Marcin;)
Marcin Klimowski | e-mail - marcin_at_oeto.pk.edu.pl | IRCNICK - Cinek
WWW home page - http://www.pk.edu.pl/~marcin - still under construction......
                         YOUR bus ALWAYS ARRIVES LATER :(