Re: Finger - connection refused

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 08 Mar 1995 - 15:03:14 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) napisal:
> To moze: 'jak Kuba Bogu...' i tak skonfigurowac, zeby finger dawal
> normalna odpowiedz na wszystkie zapytania, z wyjatkiem zapytan
> nadchodzacych z hostow, ktore nam 'podpadly' - wtedy odsylac obrazek,
> albo informacje lipna, albo 1000000 gwiazdek...

  ... a po jakims czasie juz w ogole nie bedzie mozna sprawdzic czy
znajomy jest zalogowany albo kiedy przeczytal E-poczte, bo sie wszyscy
tak pozabezpieczamy. Brr.
  Dla mnie finger jest bardzo uzytecznym narzedziem i szlag mnie nieco
trafia jak gdzies go ktos wylacza a akurat jest mi on potrzebny.

jwr

--
Jan Rychter
jwr_at_itc.pw.edu.pl