Re: mbuf map

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 07 Mar 1995 - 14:16:28 MET

Grzegorz Mucha (grzes_at_twins.pk.edu.pl) wrote:
: Czesc,

: czy komus cos mowi taki komunikat:

: vmunix: mbuf map full

: Pojawia mi sie od czasu do czasu i nie mam pojecia, co to jest. Dla ulatwienia
: (chociaz nie sadze, zeby ktos tego uzywal) system to NewsOS 4.1C

Co nieco mi mowi. Tzn. od 3(?) miesiecy musze co kilka dni przeladowywac
naszego Convexa C1 z powodu braku buforow. Jakas aplikacja sieciowa
w nie znanych mi okolicznosciach nie zwalnia buforow a system sam ich nie
odbiera. Poniewaz nasz Convex jest super wolna maszyna nie mialem sily, czasu
i ochoty z tym walczyc. Ilosc buforow przydzielonych do sieci mozesz
sprawdzac komenda netstat -m. Nie mam tych klopotow na zadnym innym naszym
Unix-ie mimo uzywania tych samych aplikacji (z dokladnoscia do wersji).
Jakby udalo ci sie cos wiecej dowiedziec na ten temat - daj znac, jestem
bardzo zainteresowany.

Powodzenia,
Andrzej