Miedzeszyn'95 by ZNASK TP S.A.

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_CS.PUT.Poznan.PL)
Data: Mon 06 Mar 1995 - 14:35:49 MET

Koledzy,

   Wlasnie-dopiero-co przeczytalem informacje otrzymana poczta na temat
kolejnego seminarium w Miedzeszynie (to dla tych co uprzednio nie
wiedzieli, ze takowe sie odbywa ...).

  Seminarium jest organizowane przez Zaklad Naukowych i Akademickich Sieci
Komputerowych w TP S.A. Mam nzdzieje, ze NASK wybaczy mi ten mizerny zart ale
do takiej konkluzji co do przewidywanego rozwoju JBR NASK sklania mnie
lektura ot na przyklad skladu komitetu programowego (NASK + TP S.A. only).

  Program seminarium obejmuje:

  1. Ekonomiczne i organizacyjne uwarunkowania budowy i eksploatacji sieci
     komputerowych

  2. Aspekty prawne eksploatacji sieci komputerowych

  3. Bezpieczenstwo sieci i przesylu informacji

  4. DInternet - co to jest? - aspekty spoleczne, funkcjonalne i inne.

  5. Doswiadczenia budowy sieci ATM

  6. Siec bazowa Frame Relay

  7. Sieci komputerowe - prezentacje operatorow

  8. Panel dyskusyjny

  9. Prezentacje wystawcow sprzetu i oprogramowania

To co jeszcze wzbudzilo moje zdumienia to koszt zakwaterowania w Hotelu Boss
(a mowiono juz poprzednio o przeniesieniu miejsca seminarium do Centrum)
wynoszacy:

     pokoj 1-osobowy - 600 zl/doba
     pokoj 2-osobowy - 400 zl/doba

Termin rejestracji do 25.04.1995