Re: Internet w magazynie GW

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_CS.PUT.Poznan.PL)
Data: Fri 03 Mar 1995 - 13:21:12 MET

Maciej Uhlig:

> Przed chwila odebralem telefon z radia RMF. Ludzie dzwonia do radia
> i pytaja, jak mozna otrzymac konto w Internecie. A radio dzwoni do mnie,
> i pyta: Jak?. Zgadnijcie, co im odpowiedzialem.

  Ze jako uczelnia nie masz prawa ale:

  1. Po cichutku zalozysz konto i nikt sie nie dowie ...

  2. Jesli jestes legalista to podajesz telefon swojej firmy robiacej BBS i
     prosisz o kontakt do firmy ...

  3. Jesli nie masz firmy to masz koege prowadzacego taka firme i dalej jak
     w punkcie 2.

  4. Jesli punkt 3 nie ma zastosowania to mowisz, ze wlasnie zakladasz firme
     i za 1 mies. bedzie mozna kupic Internet u Ciebie, a do tego czasu
     wedlug punktu 1.

  5. Odsylasz do NASK-u ale ...

  6. Jesli masz litosc nad klientem to mowisz otwarcie, ze teraz nie ma takich
     mozliwosci, nie masz firmy, kolega jej nie ma i nie bedziesz jej zakladal.
     A w ogolnosci jestes Academic i nic nie mozesz zrobic.

Tomasz Kokowski