Re: czy Poznan zyje? -> A moze by tak zapytac wlasciwa osobe?

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Mar 1995 - 22:03:02 MET

2 Mar 1995, Ireneusz Neska i Tomasz Kokowski pisali:

   Tomasz Kokowski:

   Irek Neska:
> Router NASK-u od dawna jest w Poznaniu, wystarczy go przeniesc na centrale
> TPSA i linia 2Mbps dzialalaby.
  ----
  Taka sama operacje robilismy we Wroclawiu... czy mam opisywac kto bral
  router i jak to bylo uzgadniane? To chyba jednak jaks dziwna i WIELKA
  polityka w Poznaniu uniemozliwia dogadanie sie (POZMAN, TPSA i
  NASK), uzgodnienie scenariusza, zaladowanie routera na jakis samochod
  i wtaskanie go do TPSA i szybkie zalatwienie sprawy...

  Panowie, mniej narzekan, do roboty!
  Wojtek