Re: Eksperyment (was Re: Niebezpieczna dziura w httpd)

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_pk-siec.oeto.pk.edu.pl)
Data: Wed 01 Mar 1995 - 16:11:17 MET

wykonalem ten manewr z przydlugim i glupawym URL'em na moim httpd, ncsa 1.3 eit enhanced, i jedyny efekt byl raczej irytujacy niz niebezpieczny.
otoz uzywam programu getstats, do zbierania statystyk dostepu, i dopoki z access.log nie wywalilem tych dlugich url'i z komunikatem o bledzie, to getstats
zwracalo mi pusta strone.... nie chce mi sie tego patchowac, wiec jedyna prosba, nie eksperymentujcie tak brzydko z moim serwerem....

                Marcin;)

Marcin Klimowski | e-mail - marcin_at_oeto.pk.edu.pl | IRCNICK - Cinek
WWW home page -  http://www.pk.edu.pl/~marcin - still under construction......
		 	YOUR bus ALWAYS ARRIVES LATER :(