Re: Wlaczanie sie do sieci z prywatnego modemu. (fwd)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 01 Mar 1995 - 13:42:01 MET

Krzysztof Marek Matyskiel (s139117_at_csd7) napisal:
> OK, nie wiem co sie dzialo na poczatku, ale na ile wejscie przez modem (rozumiem PPP
> lub SLIP) do sieci jest zgodne z prawem polskim? Czyz nie jest to wykorzystanie
> telefonu nie do konca zgodne z przeznaczeniem?
> Ale w warszawie tez jest wielu chetnych. Na PW z cala pewnoscia.

   Ja tez sie nie znam, chetnie sie dowiem jak to wyglada prawnie. A
czy ktos juz sie probowal dowiadywac w Warszawie jak to jest z liniami
dzierzawionymi ? Cena ktora podal ktos z Gdanska lub Szczecina, nie
pamietam juz, wydawala sie dziwnie mala. Moze ktos ma ochote zadzwonic
do TPSA i ich o to wypytac ?

jwr

--
Jan Rychter