Re: Internet Society przeciwko restrykcjom

Autor: Zbigniew J. Tyrlik (zbig_at_junior.wariat.org)
Data: Mon 27 Feb 1995 - 14:43:05 MET

In <1521F83313_at_inf.wsp.krakow.pl> RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

>[...]

>Pawel Lipka
>Rafal Maszkowski
>Marek Zielinski
>-----------------
>Zwroccie uwage na te ceny! BRAWO!!!!! Oby takich wiecej...

Jarku, nie jest sztuka ustalic niskie ceny i zbankrutowac lub
doplacac do interesu. W USA srednio co tydzien jakis "provider"
bankrutuje - wiekszosc mojego sprzetu zostala zakupiona na
wyprzedazy nieudanych przedsiewziec. Nie zycze zle markowi & Co,
ale wydaje mi sie ze jeszcze dluga droga do czasu kiedy poput
bedzie powodowal powstawanie nowych wezelkow. W moim przypadku
bylo to od 1992 - kiedy zaczalem oferowac dostep do Internetu -
do 1994, kiedy wreszcie system zaczal pokrywac swoje koszty. W
miedzyczasie byla to skarbonka. Dla porownanania - mamy tu nieco
wiecej telefonow ( chba 2 lub 3 na glowe ), a okolo 35%
gospodarstw domowych ma komputer.

>Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Szacunek,

_zjt

--
Zbigniew J. Tyrlik  DoD# 0759  FJ1200 `89-Silver...  zbig_at_wariat.org
APK on the move    	   New Phone - 216-241-7541 active Jan 09.95