Hacker w RMFie

Autor: Krzysztof Gozdz (GOZDZ_at_kchk.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Feb 1995 - 14:06:59 MET

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> odpowiedzial na list
Andrzeja K. Brandta <andy_at_apel.mimuw.edu.pl>

> Nie... a kto to byl, jesli moze ktos wie? ;-)

Mam wrazenie, ze to byl ktos z Krakowa. W koncu rozglosnia
radia RMF mialaby do niego najblizej. A i ten usmiech Szymona
jakos dziwnie mocno zwraca moja uwage.

Sam uwazam sie za hacker'a :-)
(patrz http://www.ists.pwr.wroc.pl/~kszychu/operating-systems),
ale do "jednego z najlepszych polskich hackerow" jeszcze mi
bardzo daleko...

Z hacker'skim pozdrowieniem

-Kszychu

--
   ///\     Name: Krzysztof Gozdz "Kszychu"
   C ..    Study: Poland   Wroclaw   Technical University