Re: MBONE? - Chapel Hill

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Wed 15 Feb 1995 - 15:08:29 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
> : Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl) wrote:
> A ja sie jeszcze o co innego zapytam... Jak jest ta fonia kodowana? Jezeli tak
> jak w telefonii cyfrowej albo w Sunowskich plikach audio (8 bitow/probke,
> 8kHz = 64kb/s) to wezcie Panowie pod uwage przepustowosc naszych lacz...
> Nawet jesli stosowana jest jakas sprawna kompresja, to i tak moze sie latwo
> okazac, ze to nie dla nas.

Jest ok. 10 standardow wkompilowanych - pusc go i zerknij na menu.
Najwolniejszy ma ok. 9600 i brzmi dosc telefonicznie. Zapowiadany jest
tez 4800. Jezeli to nie dla nas to co dla nas...?
Ale swoja droga wszelkie instrukcje ostrzegaja zeby nie tworzyc nowych
kanalow swiatowych bo MBONE ma miejsce na kilka (zapewne tych blizszych
64 Kbps) tylko.

R. (tymczasowo na 64 Kbps z powodu awarii multipleksera)

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec