Re: Netscape for Windows

Autor: Chris Patkowski (chpat_at_cais.com)
Data: Wed 15 Feb 1995 - 03:53:23 MET

In article <199502141038.LAA10301_at_kinga.cyf-kr.edu.pl>, ujbozeje_at_cyf-kr.edu.pl says...

> Zainstalowalam sobie Netscape for Windows i pewnikiem musze cos gdzies
>wpisac jeszcze ale nie wiem co. W kazdym razie blad, ktory dostaje przy
>probie polaczenie to "404 Not found" i nie moge sie polaczyc nigdzie. Czy
>ktos moglby mi pomoc ?
>
>ewula

Ewula,

Pewnikiem musisz zajrzec do Options/Preferences i odpowiednio wpisac (zainstalowac) Styles,
Directories, Network, Mail i Helper Applications. Nie wiem czy komputer jest podlaczony do
network za pomoca Ethernet TCP/IP czy SLIP/PPP poprzez modem. Jesli uzywasz SLIP/PPP - czy masz
zainstalowany TCP/IP package tak jak Trumpet Winsock albo Netmanage's Chameleon? Osobiscie jest
to moj ulubiony browser i uzywam go od ponad pol roku. Jaka masz versje Netscape?