Re: Pytanie o programy BBS-owe

Autor: Wojciech Doganowski (eedogano_at_grace)
Data: Fri 03 Feb 1995 - 18:37:54 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

: : Szukam tez programu, ktory by lokalnie rozdzielal poczte e-mailowa,
: : splywajaca do serwera Novellowego (lub wydzielonego, stale
: : wlaczonego/aktywnego PC w sieci) i przesylal automatycznie (lub
: : polautomatycznie po zaloginowaniu sie, lub/i uaktywnieniu jakiegos
: : programu) do lokalnych stacji roboczych (PC).

: To pierwsze (BBS) to nie wiem. Ale to drugie (mail) to ewidentnie Mercury+
: Waffle+Pegasus (Mercury to server SMTP na Novella, Waffle to przystawka do
: niego robiaca UUCP [a pfe!], a Pegasus to klient na PC).

Mail `splywajacy do servera Novellowego' tez mnie interesuje juz od dluzszego
czasu... Mercurego i Pegasusa widzialem, ale Waffle? Skad wzac to cudo?

-Wojtek