Re: informacja dla pylu uzytkowniczego...

Autor: Jacek Niwicki (yyniwick_at_cyfronet.krakow.pl)
Data: Wed 01 Feb 1995 - 15:42:28 MET

lbs_at_phys.ufl.edu (Lech Borkowski) wrote:

> Nowy uzytkowniku-
>
> Witamy Cie w naszym systemie i jednoczesnie informujemy o kilku istotnych
> sprawach zwiazanych z Twoja dzialalnoscia tutaj.
>
> Oto krotki i prosty regulamin obowiazujacy u nas:
>
> 1. Administratorzy maja zawsze racje.
> 2. Gdyby nie mieli racji - patrz punkt. 2.
> 3. Sprawy nie ujete powyzej rozstrzygaja administratorzy.

Wybaczcie wszyscy, ze toto przeczytalem:
a) NIE jestem nowym uzytkonikiem (ale to w trsci sie wyjasnilo)
b) NIE jestem "pylem uzytkowniczym"

A ogolnie to chyba powinno byc w punkcie 2 ... patrz punkt 1
bo inaczej to chyba bez sensu.

A przy okazji czy warto zasmiecac liste takimi REWELACJAMI ?
Chyba nie.

Jacek Niwicki (przepraszam, ze zasmiecam)