Re: Ustawianie czasu

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 20 Jan 1995 - 20:50:52 MET

Wojciech Myszka (myszka_at_immt.pwr.wroc.pl) wrote:
| Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl) wrote:
[...]
| Oto naglowek z Twojego listu:

| Newsgroups: pl.listserv.polip
| Subject: Re: Ustawianie czasu
| Date: 17 Jan 95 15:44:35 GMT
| Sender: polip_at_zsku.p.lodz.pl

| O dziwo data jest GMT (choc, oczywiscie powinna byc UTC, bo GMT to juz chyba
| zlikwidowali :-)

Zdaje sie, ze mail2news przerabia wszystkie znane strefy czasowe na GMT,
dodajac lub odejmujac oczywiscie stosowna ilosc godzin. Kiedys probowalem to
przesledzic, bo tez mnie zainteresowalo czemu w news sa daty w GMT, podczas
gdy elm stemplowal listy jako MET lub MET DST...

Jakby komus sie chcialo bawic, moze wyslac list na adres
news.test_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl, a nastepnie obejrzec co z tego wyszlo w
grupie pwr.test (dostepnej z serwerow news news.ict.pwr.wroc.pl i
sun1000.ci.pwr.wroc.pl)

Tomek

--
 _________